juliaalouisee

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av juliaalouisee - 26 februari 2011 22:15

Dagens outfit för mig och hästen  


    

Av juliaalouisee - 26 februari 2011 20:58

Sitter hemma nu med Lisa och Elin, övertrötta flickor. Vi har ätit ute ikväll och nu myser vi hemma  


Helt slut efter den här dagen, vet inte varför. Red ut med Hannah och Grey runt tolv, Mani var ganska så på idag och stark som bara den ibland men det gick bra ändå. Jag blir lite trött i kroppen när han är så, men det får man ta. Orkar mer och mer för varje gång, oftast i alla fall  Han är ju stor och då blir det jobbigt ibland för mig.


Imorgon ska jag och Elin träna ihop för första gången med våra storhästar, blir lite markarbete för Hannah! Hoppas det går bra, skriver mer om det imorgon   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards