juliaalouisee

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av juliaalouisee - 23 februari 2011 20:58

  


Jag vill ha en sån jacka, så det är bara att spara. Jag tycker den är grymt snygg och ser så mysigt skön ut. Tror att den går på 1799 :- 50 % dun är det, sen 50 % av något annat. Har sånt sug efter den, vill ha nuuu!!

Av juliaalouisee - 23 februari 2011 19:34


Ska strax klicka hem ett nytt stalltäcke till busen min då han får skav av det han har just nu. Det här täcket har 320 g anti-bakteriellt innerfoder, det är ett "stay dry" foder som det kallas i täcket som gör att man kan slänga på det på hästen även om den är blöt. Den ska då vara torr inom en timme! Bucas har fina täcken och oftast väldigt bra passform, så får hoppas att min prins kan ha det här. Tänkte även prova på ett nytt bett, senast Hannah red Mani så sa hon att jag kunde prova ett Pee Wee bett då hon trodde att han skulle kunna gå bra på det så man kan ju alltid prova.  Pee Wee bettet ser ju lite annorlunda ut, aldrig ridit på något sådant. Någon annan som har det och som gillar det?

Av juliaalouisee - 23 februari 2011 11:55

     


Superfin bild som Johanna skickade till mig innan provridningen.  

Av juliaalouisee - 23 februari 2011 11:08

Sitter i skolan just nu, tråkigt ja. Slutar vid tre och då drar jag till tandläkaren i Gävle och ska kolla upp om jag kanske kan få tandställning igen, en förhoppningsvis kortare period än senast jag hade räls, då hade jag den i tre år.


Jag hade en perfekt rak rad, men slarvade lite med en skena som jag skulle ha på natten och sen när vi var i Spanien så slängde städerskorna den så då åkte dom tänderna som är på var sida om framtänderna bakåt och min käke har börjat krångla igen så jag vill ha tandställning för att rätta till det och sen ska jag hålla efter! Har lite krångligt i käften jag 


Började med att fixa tänderna när jag var runt sex år, sen dess har jag dragit 16 tänder, haft tandställning och olika skenor i flera år och sen om jag vägrat haft tandställning från början så skulle jag inte kunna stänga munnen nu då käken skulle varit helt förstörd. Får se om det går vägen, dom kanske inte vill sätta dit räls igen då dom förstört mina rötter så att tänderna kan lossna - och det är ju inte så där jätteroligt att veta. Roligt för er att veta va? Nej, men jag har inte så mycket att skriva!   Haha.


Aja, det har jag för mig just nu i alla fall, sitter själv i skolan och alla andra är på lunch på Heart Break för tillfället. Jag tyckte det var för kallt för att gå ut, hehe...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards