juliaalouisee

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av juliaalouisee - 14 februari 2011 15:14

Hejhej, Madde heter jag!

Gäst bloggar på finaste juliaalouisees blogg.   

Jag kan ju berätta lite om mig själv. Jag är 94:a från Gävle och går i samma klass som Julia. Rider på Gävle ponnyklubb och tränar två hästar där.  

Just nu sitter vi och driver med nån stackars pojk uppåt i landet. Ganska roliga faktiskt!  


Kommer nog och gästbloggar här fler gånger om jag är snäll, så ska jag skriva om någor roligt!

Ciao!     

Av juliaalouisee - 14 februari 2011 10:46

Hade tänkt ta två tåget hem idag från Gävle, och försöka komma ut på en tur på Mani innan det blir kolsvart. Jag tror dock inte att det blir något av det, måste stanna kvar på skolan och göra något prov. Så det blir som vanligt fyra tåget hem och då är jag hemma klockan fem ungefär och då börjar det ju bli mörkt om det inte redan har hunnit blivit det... suuuurt  


  

Har ju haft världens finaste ett tag nu, tiden går ju så fort  

Känns som att jag bara har haft honom några dagar, men ändå inte då vi börjar lära känna varandra mer och mer.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards