juliaalouisee

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av juliaalouisee - 15 februari 2011 18:46

Hoppas, hoppas, hoppas på att alla grejer som jag beställt från England kommer imorgonbitti! Dom borde ju göra det, men man vet ju aldrig... Hämtade i alla fall ut ett paket igår från Filippa´s ridsport. Jacson förbygeln och Eskadron benlindorna låg där i, red med förbygeln idag och det fungerade bra. Sadeln åkte i alla fall inte bakåt så mycket som den brukar, men hoppas ju på att min Arezzo kommer imorgon!  



Av juliaalouisee - 15 februari 2011 18:24

Blev en ganska så lång tur ut i skogen med Jennie och Hannah idag. Det gick väl ganska bra, Mantovani är hemskt snäll men han blir lite dragig och eftersom att han har förtjockningar i munnen så känner han inte av mina förhållningar på det tredelade. Jag får ju kämpa lite med att få stopp på honom, sen när jag väl fått det kör han ner huvudet så man nästan ryker med.  


Jag måste lära mig rida honom, men det kommer ju mer och mer som tur är. Vissa stunder kan han galoppera på stället, och sen nästa stund så kan han inte trava för då ska han bara galoppera fortare och fortare, men jag tycker om min "lilla" prins i alla fall! Han är ju så stor så han kan göra lite vad han vill med mig, men det kommer med tiden tror jag. Behöver mer styrka i mig och lite mer teknik  


goplutten och Johanna på bilden!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards