juliaalouisee

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av juliaalouisee - 20 februari 2011 21:02


 

Miss my darling, måste hälsa på min bäbis nu i veckan.

Världens bästa ponnybuse Jag är så glad att han har det så bra hos sin fodervärd, ibland har man tur.

Av juliaalouisee - 20 februari 2011 19:11

Vilken färg på träns tycker du är snyggast på en svart häst?


  


Jag tycker mörkbrunt, superfint enligt mig!

Av juliaalouisee - 20 februari 2011 18:39

Tänkte lägga upp lite bilder på stallet och så, kan ju kanske vara roligt att se vart jag håller till varje dag  


         

        


Första bilden är Mantovanis box, sen är det en lortig stallgång    tredje bilden är en liten del av min sida av Jennies och min sadelkammare, sen har vi skrittmaskinen utanför stallet och längre ner ridbanan och travbanan (som inte syns), duschspilta, sen en bild på min gullegris i boxen, sjunde bilden är på dörren till vår sadelkammare och sen längre bort är den del av stallet där vi har foder och spån - den delen längst bort ska byggas om och fler boxar ska bli till där, och sista bilden är stallets framsida och bakom stallet har vi vinterhagarna och nere vid travbanan har vi stora sommar hagarna. Nu kanske ni fått en liten inblick i alla fall?  Finns ju mer som jag inte knäppt kort på, men det får bli en annan gång!

Av juliaalouisee - 20 februari 2011 18:30

       

    

 


Klickbara bilder!

Om du hittar något som du tycker är inressant, så kan du fråga om pris och info i rutan där det står "fråga mig", eller skriv en kommentar...  

Av juliaalouisee - 20 februari 2011 16:59

Kom nyss hem från stallet, åkte dit till tolv och tänkte ta mig en tur på Mani men mår fortfarande inte bra så han fick vila idag. Nästan inge feber nu, men hosta och öronvärk plus att jag är döv på vänster öra, haha. Jag hör verkligen ingenting! Hoppas det går över om jag ska träna på tisdag, annars hör jag nog inte vad min tränare säger... Jag städade lite i sadelkammaren idag och märkte att jag hade väldigt mycket grejer som bara ligger och tar plats så jag tänkte lägga ut lite grejer på bloggen senare så får vi se om det är någon som är intresserad av något ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards