juliaalouisee

Alla inlägg under augusti 2011

Av juliaalouisee - 29 augusti 2011 18:10

Nu ska jag dra iväg till stallet för att rida en sväng med Jennie och Hassan.












Imorgon är det dressyrträning för Camilla, äntligen drar träningarna i gång. Så skönt att alltid ha en/två träningar i veckan som är på bestämda dagar tycker jag!  


  Bra sits där, eller näe...


 

Av juliaalouisee - 27 augusti 2011 18:19

Åh, dog lite när jag såg denna tröja från Pikeurs nya kollektion... Väldigt snygg, enligt mig. Gillade verkligen allt med den, dock så gillade jag den andra färgen bättre men den rosa var ju fin också!    



 


Den skulle gärna få hoppa in i min garderob!


   



Av juliaalouisee - 27 augusti 2011 16:31

Funderar på ett sånt här stalltäcke till vintern, 550 g så det är varmt och härligt när det är iskallt. Snyggt också!





     

Av juliaalouisee - 25 augusti 2011 19:52

 

Av juliaalouisee - 25 augusti 2011 14:00

Hoppas på att något utav det jag beställt kommer hem till nästa vecka i alla fall! Så jobbigt att vänta tycker jag   


 

 

Av juliaalouisee - 23 augusti 2011 22:18


   

Av juliaalouisee - 23 augusti 2011 22:11

Idag fick Mani komma ut i skogen med Stina och Sammy. Det var super varmt och soligt, tror vi var ute i nästan två timmar. Härligt var det! Dock så blev Mani super taggad när det inte var Alfons som var med utan Sammy så han försökte dra gärnet några gånger men fick tag på honom. Och om jag känner min lilla ponny rätt så hade Stina ganska så mycket häst i handen hon också, lillskrutten var pigg han också.


Skolan idag, ja, hm... Var där en halvtimme, OVÄRT!!!! Aja, så det ska vara. Imorgon blire upp tidigt för då börjar jag halv nio så då blir det sjutåget. Dressyrträning med Mani på kvällen för Hanna Åslund, uppdaterar mer om det imorgon eventuellt!   


 

Av juliaalouisee - 23 augusti 2011 22:08

Tjockt och fint Lamicell schabrak, obetydligt använt säljes.

350 + frakt. Strlk Full.





   

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards