juliaalouisee

Alla inlägg under september 2011

Av juliaalouisee - 24 september 2011 12:15

Snacka om gulligt. Hahaha... Klickade just hem Newmarket västen och fleecetröjan som passar till Manis fleecetäcke. Vi kommer se så matchande och gulliga så. Kunde inte låta bli när det var så bra pris! Västen: 380, fleecetröjan: 345 och fleecetäcket: 400. Älskar randigt också, så kunde inte låta bli!


     



Av juliaalouisee - 24 september 2011 09:16

Finns så mycket fint på Gina, sen så är alltid priserna så bra. Super bra affär enligt mig.


   

Av juliaalouisee - 24 september 2011 08:49

Igår longerade jag Mani. Var helt slut efter dagen på Lervik, blev ett långt pass med markarbete. Efter det tog jag och Elin fyra tåget hem och var då ganska seg när man varit igång hela veckan med tidiga mornar och mycket att göra. Kändes att det var fredag om man säger så   


Torsdagen blev det ett pass på travbanan, och idag vet jag inte riktigt vad det blir. Imorgon är det träning i alla fall!   






     

Av juliaalouisee - 24 september 2011 08:45

Här var det som kom hem till mig i förrgår! Underbart! Riktigt nöjd med grejerna, väskan är typ som en weekendbag, ganska enorm och go. Tröjorna glittrar superfint i ljus och skorna var jättesköna + att dom är grymt häftiga...


   

   

Av juliaalouisee - 24 september 2011 08:43

Kingsland hoodie, Equiline ridbyxor, Ayr8, Kingsland väst.


   

Av juliaalouisee - 21 september 2011 19:53

Idag hade jag med mig Mantovani till Högbo där vi red för Molly. Han var ganska dryg i början och dragig, men blev bättre mot slutet. Var även en sväng till Ryttarstugan och köpte täcken. 


Imorgon hoppas jag på att det kommer lite paket, ett från Nelly, som borde komma imorgon, och ett från England. Dock kommer nog det inte än, tar nog någon dag till!   




    

Av juliaalouisee - 18 september 2011 14:54

Klickat hem lite höstnytt från Nelly.com, och sen lite nya grejer till Mani. Nu ska jag dra på mig ridkläderna och åka iväg till stallet, först ska Jennie raka Hassan och efter det ska vi rida. Blir nog en sväng på travbanan, red ut igår så spelar inte så stor roll!   Kanske kommer upp en dagens outfit senare...


 


 

Av juliaalouisee - 18 september 2011 14:35


Hämtade ut mitt paket igår!



     

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards