juliaalouisee

Alla inlägg den 6 september 2011

Av juliaalouisee - 6 september 2011 17:15

Har just nu, den här veckan, praktik i Hudik med Elin, andra dagen idag. Har gått bra, och all personal är jättesnäll. Igår började vi med att mocka och släppa ut hästar och efter det smörjde vi träns och sadlar och borstade hästar.


Gav en häst som hade varit sjuk medicin och i slutet på dagen så red vi för en som heter Lena. Gick superbra, och jag red en jättefin Tinker!   Han hette Prinsen och var riktigt känslig både i mun och skänkel, härligt när han var så pass grov och stor liksom. Mysig var han i alla fall, trampade på riktigt bra och gick i en bra form. 


Idag blev det ingen ridning utan bara jobb i stallet och sen rakade vi en söt ponny, fick sluta lite tidigare för att vi var klara med allt. Imorgon vet jag inte riktigt vad vi skulle få göra, eventuellt rida någon D-ponny som skulle sättas igång.


Söt-Amanda 
 
Åh, världen sötaste hund    

   

   



Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards