juliaalouisee

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av juliaalouisee - 16 februari 2011 19:52

Idag fick min prins stå för att jag har feber... IGEN. Blir ju aldrig riktigt frisk, jättejobbigt. Hoppas att jag orkar rida imorgon, vill inte att han ska stå och så vill jag rida också. Kanske orkar ta en tur på ridbanan eller något, får se hur pigg han är - vet inte om jag orkar hålla honom om jag är lika svag som idag. Hatar att må så här, vill bara bli frisk någongång!


   gullegrisen  

Av juliaalouisee - 16 februari 2011 19:37

Jättenöjd med grejerna som jag fick hem idag, superfina grejer verkligen. Sadeln var mycket finare i verkligheten, likaså Prestige tränset. Det var mycket mer detaljer än på bilderna   Slänger väl in någon bild.


          


Dåliga mobil bilder, men men!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards