juliaalouisee

Alla inlägg den 12 februari 2011

!!!

Av juliaalouisee - 12 februari 2011 22:11

Jennie sa att mina grejer skulle komma på onsdag!!! Fan vad skönt med en helt ny sadel till Mani, och alla andra grejer också för den delen. Beställde Jacson förbygeln + Eskadron fleecelindor igår också, så hoppas att det kommer till veckan också. Sen är det bara att börja träna  


Behöver nått nytt schabrak till Mani också, har du något förslag?

Av juliaalouisee - 12 februari 2011 22:02

Blev en tur ut i skogen med Jennie och Hassan idag, jag hade ont i ryggen men det gick bra ändå. Blev mestadels skritt och trav, lite galopp. Mantovani är så jäkla stor mot för Hassan så vi kommer ju förbi hur lätt som helst, men det gillar inte Hassan så han drar på för fullt han för att få vara först knäppfarbrorn  Det var ganska kallt ute idag, men det var trevligt som vanligt såklart.


  

världens sötaste Hassan!

Av juliaalouisee - 12 februari 2011 11:05

Var ute med Jennie och plumsade några varv runt travbanan igår, var typ snö upp till bogarna på hästarna så det var mycket snö. Mani tyckte det var roligt att skutta runt i snön, men när han blev lite trött och tyckte det blev jobbigt så började han dryga sig men då var vi ändå klara med ridturen. Det var jättefint väder, helt klart och solen låg på så det blev ganska så varmt. Blir väl antagligen samma sak i dag, hästarna tycker det är roligt och jobbigt.  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards