juliaalouisee

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av juliaalouisee - 10 februari 2011 18:28

     

Jag är med, är du? Tävling hos Showjumper.blogg.se  

Av juliaalouisee - 10 februari 2011 17:03

Lastade Sammy och drog iväg till Ultuna imorse, hade tid klockan halv elva. När vi väl var framme fick jag springa med honom, sen kände veterinären på benen och sen longerade jag. Vi fick beskedet att det bara var att köra på! Han är bra nu


Jag blev jätteglad, väntat på att få höra det i typ ett och ett halvt år. Äntligen säger jag bara... Han såg så nöjd ut, och en grej var att han var hur cool som helst när jag longerade honom. Han brukar få panik. Jag tror att han mår bra på riktigt nu, och verkar inte ha ett dugg ont längre och det är det bästa.


Hann in en sväng på Sporren på vägen hemåt då vi bara var på Ultuna i en kvart ungefär, brukar ju bli långvariga besök men idag gick det fort! Fick med mig Dyon tränset med platt nosgrimma, och beställde hem ett par Dyon Orginal chaps  love it.


  

älskar ju mina supreme high rider också då dom är så sköna, men på den ena stöveln har jag fixat dragkedjan typ 50 gånger så jag behövde något nytt då dom går sönder hela tiden...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards