juliaalouisee

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av juliaalouisee - 17 februari 2011 21:12

Sjuker idag igen, feber och allt annat skit på en och samma gång. Det är väl bara att försöka vila och bli bättre, feber ska väntas ut har jag hört då det inte går att göra så mycket åt - och ja, det har jag märkt... Blev lite piggare, eller framförallt på bättre humör när jag åkte till stallet och myste lite med Mantovani  tur att han gör mig glad.


Han har stått två dagar nu, men imorgon bad jag Hannah rida igenom honom då jag fortfarande är för sjuk för att anstränga mig. Tur att man har hjälp, även om jag vill rida själv så är det ju inte alla gånger tiden räcker till eller som nu att man blir sjuk eller om man ska åka bort - då är det skönt att kunna be om hjälp.


Har ju haft David här hela veckan nu när mamma och pappa varit i Barcelona, och ikväll ska jag sova ensam... buhu. Får se om jag åker till min älskling imorgon och sover över, brukar ju bli så  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards