juliaalouisee

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av juliaalouisee - 19 mars 2011 18:45

Idag hade Jennie och jag tänkt rida ett lite lugnare pass på travbanan, så vi skrittade iväg och när vi svängde in på travbanan så var den oplogad och det var väl en dm snö. Vi skrittade på sen började hästarna halka, och då var det ju blank is under snön. Jäklar vad halt det var, så vi vände så försiktigt vi kunde för vi ville inte att hästarna skulle gå omkull. Vi red en sväng efter vägen i stället, så blev bara lite trav och mest skritt då det var lite halvdant underlag.   Mani var jättego idag, min lilla älskling.


Efter det mockade vi hela stallet och sen så fick hästarna middag, och nu sitter jag hemma och kikar på tv. Hade hellre bowlat med Jennie men fick ingen skjuts, lite små tråkigt då.


Imorgon så ska vi rida ut en sväng igen då banan inte kommer att tina, men lika mysigt är väl det. Mani ha blivit så himla lugn ute nu och om det bara är jag och Jennie så går det nog bra. Han blir lite till sig om vi  är många, men det är bara roligt så länge man har kontroll över honom  



Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards