juliaalouisee

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av juliaalouisee - 7 mars 2011 13:58

Hannah och Jennie har den här Prestige hoppgjorden och den är riktigt snygg, och matchar mina skydd. Den som inte har läder insida är det bara att skölja av efter ridning så är den ju fräsch och ren igen, kaaanon. Om det blir en så blir det såklart en brun.

 

  

 

 

Av juliaalouisee - 7 mars 2011 10:29

Sitter i skolan just nu med Nickan och Lisafisa. Jobbar med nå skapelsemyter och sånt tråkigt.


Igår orkade jag inte blogga då jag kom hem så sent efter en lång Maja-träning. Så jag får väl skriva idag i stället  Igår så hoppade Hannah och red igenom Mantovani lite som sagt. Så jäkla synd att jag inte filmade för han var super fin, så snygg kille det där alltså! Hannah hoppade några språng upp till 130 för att det var första gången hon hoppade honom och sen har hon bara ridit honom två gånger innan också så. Han bara skuttar över, han var supertaggad när han fick hoppa lite högre. Han tycker det är så roligt, lillbubben.


Hannah sa att han skulle kunna hoppa egentligen hur högt som helst, dock måste han stärkas lite och ta det lite lugnare så skulle allt bli jätte bra. Han tvekar ju inte en sekund på hinder, så han är ju en jättebra häst för mig som är osäker. Hannah tyckte att han hade blivit mycket mer arbetsvillig och mycket mjukare sen sist hon satt på honom och att jag hade jobbat honom bra! Han är inte lika knepig i munnen heller, och går super på tredelat nu. Ibland blir han ju stark och dragig men det är ju så han är. Det blir ju bara bättre och bättre, så det är roligt att se att allt går framåt i stället för tvärtom!  


  

Mani och Johanna


Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards