juliaalouisee

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av juliaalouisee - 13 mars 2011 22:20

Nu får det bli sängen för mig, trött som bara den. Imorgon funderar jag på att lämna in mina Dyon chaps på Ryttis, den ena är för stor i foten eller vad man ska säga. Något sy fel antar jag, men det skulle dom fixa sa dom. Antingen åker jag dit efter skolan eller så åker jag hem och rider medan det är ljust. Tror mer på det sista, hihi. Nääääe, nu ska jag sova... Natti!

Av juliaalouisee - 13 mars 2011 16:45

  

Av juliaalouisee - 13 mars 2011 16:38

Blev inge markarbete ikväll. Undra vad man ska hitta på dårå, egentligen skulle jag bara vara hemma och städa men ändå. Då blir ju pappa glad i alla fall, hehe. Får se hur jag gör, nu ska jag i alla fall åka in till stallet och mocka och efter det ta in hästen min. Uppdaterar väl senare, om det händer något speciellt!


Vad tycker ni förresten om alla fina vår kläder? Älskar allt på bilden, underbara färger och alla plagg är så snygga!

Av juliaalouisee - 13 mars 2011 14:42

Åh, nu är det snart vår. Längtar tills man kan ta på sig skinnjackan och gå ut i solskenet utan att frysa ihjäl. Idag fortsatte jag med min städning, och gud vad mycket skräp och kläder jag hittat. Har slängt nästan två stora sopsäckar med kläder. Nu blir det vårnytt i garderoben, äntligen... Det är så skönt när det är så ljust om dagarna, och när man vaknar på morgonen. Nu får det ta och bli riktig vår, och sen kan man hoppas på en fin sommar!  

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards