juliaalouisee

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av juliaalouisee - 21 mars 2011 19:21

Usch vad less jag är just nu. Feber igen, och det var inte länge sedan det gick över senast heller! Aja, sånna smällar man får ta antar jag, men jobbigt är det ju.


Mani fick vila idag då jag nästan inte orkade stå upp och mocka, kändes lite tungt så där. Lät honom få middag ute med Grey så kan dom vara ute länge i det fina vädret idag, även om han går in samtidigt som dom andra så står han ändå bra och skriker efter Grey som är ute lite längre. Nu har Lacki stått ute som sällskap med Grey, men då kan ju lika gärna min göra det då han har en liten crush på Grey... haha.


Mani har gått bra hela förra veckan, och helgen så det verkade inte som att han led av att vila idag. Dock är det dressyrträning imorgon och det behöver han, och jag för den delen så jag hoppas att jag mår bättre imorgon för vi ska träna. Känns lite små taskigt att träna när han står dagen före, men en gång så gör det inget. Ibland så blir det lite små missar, det händer alla. Får värma upp honom ordentligt imorgon så blire bra!


  

Älsklingen min   

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards