juliaalouisee

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av juliaalouisee - 3 mars 2011 17:09


Imorgon bär det av till Sundsvall med Åkerblommarna    Vi ska till Equeen och kika lite. Jag behöver ett schabrak och sen vill jag ha ett par nya ridbyxor!

Av juliaalouisee - 3 mars 2011 17:01

  

Åh, mitt hjärtegull. Bäst i världen   

Av juliaalouisee - 3 mars 2011 16:33

Den här veckan känns det nästan som att vi bara har tränat, men då lär vi ju känna varandra fortare också. Det är ju positivt! Och det är ju alltid roligt att träna.


Imorse lastade jag och Jennie in hästarna i lastbilen och drog iväg med Hannah till ridhuset. Elin var också med och tränade för Hannah, så det var ju trevligt. Blev lite samma sak som förra träningen, jag jobbade på lite lägre hinder och försökte bara hitta en bra känsla och följsamhet. Började med travbommar, sen hoppade vi tre bockar i rad och jag skulle få honom att hålla ett bra tempo, ibland sticker han iväg lite men det var bättre den här gången än förra. Jag hade lite mer kontroll.   Hoppade en liten slinga eller vad man ska säga, och det kändes bra. Det var typ: travhoppa kryss, galoppera över en bock, svänga och hoppa ett litet hinder sen vidare på bockarna ner och sen hoppa krysset igen. Kanske lite svårt att förstå då jag suger på att förklara, men kände att ni hade sett nog av mitt ritande, eller??     

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards