juliaalouisee

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av juliaalouisee - 20 mars 2011 18:56

Åh, vilket kanon väder det var idag! Hästen var super cool och lugn, helt underbar alltså. Jennie och jag red ut på en ganska lång tur idag, tror vi var borta nästan två timmar i alla fall. Alfons och Mani var så nöjda båda två när vi kom hem. Älskar när det är sånt här väder, allt känns så bra då. Hoppas på fler sköna dagar som denna. Imorgon hoppas jag att det är någorlunda varmt och ljust ute så ska jag köra lite galopp intervaller med Mani nu när han gått ganska lugnt två dagar, sen blir det dressyrträning på tisdag sen tror jag inte att vi ska in till ridhuset nå förens fredag. Vi ska bara mysa runt ute denna vecka.

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards