juliaalouisee

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av juliaalouisee - 5 mars 2011 19:16

  

Hiss eller diss? Min Charles Owen borde jag byta ut så funderar på en JW med bling. Är den snygg eller inte?

Av juliaalouisee - 5 mars 2011 19:01

  

Jag fick ju som sagt en ny parfym idag av bror min, Escada Taj Sunset. Rekomenderas, luktar super gott! Det här är topp 5 av mina parfymer. Har så himla många, dock tappar jag oftast bort dom. Hihi... Blev lite ledsen när jag hittade min Britney Spears Midnight Fantasy parfym som jag använt en gång i väskan så hade allt runnit ut.   

Av juliaalouisee - 5 mars 2011 16:18

Just nu är det kalas här hemma, jag har fått pengar, ljuslykta och Escada Taj Sunset parfym. Luktar super gott, sött och fruktigt. Innan kalaset drog jag och Jennie ut på ridbanan och red, halt och blåsigt var det. Hästarna var lite spända och när det kom en rejäl vind så flög både Mani och Alfons i luften och jag och Jennie som är lite sega av oss hängde lite löst där nån sekund men vi satt kvar. Vi bara skrattade som vanligt. Vi är små losers, men vi har ju roligt i alla fall. ;)

Av juliaalouisee - 5 mars 2011 10:20

Jäklar vad det blåser idag! Hatar när det blåser så här. Just nu står Mani och blir skodd, senare blir det en ridtur med Jennie. Idag måste jag försöka komma hem i tid så att jag hinner duscha och fixa mig innan kalaset. Blir nog en trevlig dag, uppdaterar mer senare idag! Blås inte bort idag ;)

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards