juliaalouisee

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av juliaalouisee - 2 mars 2011 14:44

Idag är jag tvungen att plugga tråkigt nog och imorse hjälpte jag Hannah med hästarna så min prins får vila idag. Han var jättefin igår när vi dressyrade lite, fin i formen och trevlig i munnen mestadels, blev stark och försökte komma undan lite när det blev jobbigt.


Imorgon ska vi hoppa lite för Hannah igen, så att vi har hoppat lite och så att jag kan honom lite innan Leif Hall träningen den 10 mars.


Nu ska jag plugga, skriver kanske mer senare   

Av juliaalouisee - 2 mars 2011 14:29

Igår så var jag och älsklingen iväg till Valbo och handlade lite. Började med en sväng på Ikea, och sen köpte jag Bucas täcket till Mani som jag la upp bild på tidigare här i bloggen. Kikade efter Pee Wee bettet också, men det var slut. Gjorde inte så mycket då Mani går så pass bra på tredelat nu, men det kanske kan vara något att variera med på uteritterna. Får se om jag kikar efter det en annan dag    Gick en sväng på köpis, David hittade nån tröja på Carlings och jag köpte en vit mössa. Jag hittade även ett pr boots för 500 nedsatta till 200, och en jättefin rosa kofta på JC som jag har velat haft länge, så var det en sån kvar och på rea för 75 spänn i stället för 300. Den fick såklart följa med hem! Nöjd över mina kap ju.


Innan vi åkte hem blev det Ryttarstugan en snabbis och skolan för att hämta lite läxa så här på lovet... Fick en fin KL tröja och nya KL strumpor utav David  

Red i den senare på dan, och den var superskön. Glansigt material så det fastnade inte så mycket smuts på den.


    

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards