juliaalouisee

Alla inlägg den 22 november 2011

Av juliaalouisee - 22 november 2011 14:21

Sov till halv nio imorse och låg kvar länge och myste i sängen, så skönt att slippa gå upp och åka iväg till skolan! Gick upp efter ett tag i alla fall och åt frukost och kikade lite på TV innan Maximilian kom hit. Maxi är då min brors två årige son, han ska vara här idag och busa. 


Vi har bakat pepparkakor och lekt lite   nu har han somnat en sväng så jag har hunnit varit ut med Bertil och suttit vid datan ett tag. Blir väl fullt upp när han vaknar igen! 


Ikväll är det träning, ska bli roligt! Jag tycker alltid att det är roligt att träna. Imorgon blir det nog en uteritt, sen på fredagen när det är globen (äntligen!!) så ska Matilda rida honom och fixa stallet.




     

Av juliaalouisee - 22 november 2011 11:15



   

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards