juliaalouisee

Alla inlägg den 12 november 2011

Av juliaalouisee - 12 november 2011 16:22

Idag orkade jag inte rida på travbanan, så Mantovani och jag tog oss en mysig tur i dimman i stället. Det var sån dimma att jag inte ens såg stallet när jag red iväg till skogen. 


Var ute i ca en timme, Mani skötte sig bra. Mötte en gammal traktor med stort släp som han blev rädd för och försökte backa ner i ett stort dike men då tröck jag på honom så att vi inte skulle hamna där så då reste han sig lite för att han inte ville komma närmare traktorn men han lugnade sig snabbt.


Traktorn försökte ju komma förbi så smidigt som möjligt och försökte att inte skrämma honom men även om en traktor kör sakta och försiktigt så låter dom väldigt mycket i alla fall, och släpet rasslade och skumpade.  


Red hemåt och sen myste vi en stund innan han fick komma in i boxen med nytt spån och mat. Sen kom mamma så fick jag köra hem. Hämtade även min nya iPhone, ääääntligen. Nu kan jag knäppa lite nya bilder och slippa känna mig helt handikappad som jag gjorde med den lilla Nokian som jag har haft. Haha...    






   

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards