juliaalouisee

Alla inlägg den 20 november 2011

Av juliaalouisee - 20 november 2011 22:41

Idag har Mantovani och jag tränat för Hanna Åslund. Han var lite små dryg idag, fjantade som vanligt på samma ställe och blir surig när jag går på honom   Dock blev han grymt fin efter halva träningen och på slutet var han så fiiin. Jobbade med att rida framåt riktigt och sen mycket galopp, galoppfattningar från skritt och sen bryta av och göra om, och så jobbade vi med skänkelvikningar.


Imorgon blir det nog travbanan, så är det träning på tisdag. Ledig tisdag och onsdag så på onsdagen kan jag rida på dan, skönt!  


  

  


    

Av juliaalouisee - 20 november 2011 22:37

En häftig grej är Neulash! Inte hört talas om det förut, fick höra om det igår. Det är någon slags näringscreme till ögonfransar och bryn, och efter 10-30 dagar ska det ge effekt och på de flesta verkar det ha gjort det. Skulle kunan tänka mig att köpa det, dock är det dyrt men om det är så bra så kanske det är värt det? 




   

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards