juliaalouisee

Alla inlägg under april 2011

Av juliaalouisee - 10 april 2011 22:42

  De här schabraken använder jag oftast till M, har ett till brunt från BR som jag också gillar. Nästa tillskott i familjen blir nog ett --->


   Lutar åt ett rött eller blått. Dock är det rosa såååå fint, buhu... Ibland vill man ju ha ett sto! Fast näääe   

Av juliaalouisee - 10 april 2011 22:41

  

Blev sugen på den blåa, 499 :- så inte så farligt för en snygg tröja!

Av juliaalouisee - 10 april 2011 22:30

Igår klättrade jag Mani lite i skogen och idag hoppade Hannah bana med honom. Checkade av hur han gick och så, hon fick lite mer kläm på vart hon ska lägga honom när det blir högre och så. Det gick bra och han tyckte det var roligt, så vi får hoppas att han går bra på tävlingarna i Gävle till veckan!


 

Världens finaste   


Av juliaalouisee - 10 april 2011 22:15

I torsdags var det "riddag" i skolan och i stället för att vara på Lervik och rida så fick vi åka och köra på Gävle travet. Det var roligt och jätte mysigt med små ponnysarna, dom var så söta! Jag och Elin körde tillsammans och först körde vi en shettis som hette Botino och sen körde vi ett russ som hette Ginetta. Roligt att få prova på något nytt!   

 



Av juliaalouisee - 10 april 2011 21:56

Damn vad dagarna flyger förbi! Helt sjukt, veckorna består bara av måndag och fredag känns det som, men just nu har jag lite tid över till att blogga!

Av juliaalouisee - 7 april 2011 15:50

Hihi, haft en jätteroligt dag idag och kört en shettis och ett russ på gävle travet. Mer om det senare då jag slänger in bilder och kanske nån film :) hästarna var så söta!

Av juliaalouisee - 6 april 2011 15:30

Dagens träning gick inte så bra, eller hästen var väl bra men jag mådde så sjukt illa. Travade upphöjda bommar och sen jobbade vi på att vända runt en bock i galopp och göra väldigt snäva svängar, gick bra och han lyssnade. Ganska springig var han och när jag tog i honom så blev han lite sur och studsade runt, bytte galopp och hade sig. Efter de så mådde jag ännu mer illa och trodde att jag skulle spy så då skrittade jag av. Tog lite vatten i stallet och vilade lite så släppte det lite, tror de var magkatarren som spökade. Så det var ju lite tråkigt men det vi hann med kändes han fin på. :)

Av juliaalouisee - 6 april 2011 10:18

  

Fyndade också ett svarowski pannband, aldrig använt för 400 kr. Får se om det kommer till veckan. Även ett Schockemöhle schabrak ska jag hämta till veckan. Hihi, roligt att fynda!

 

 

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards