juliaalouisee

Alla inlägg den 28 april 2011

Av juliaalouisee - 28 april 2011 21:56

Idag red Hannah min polle, då jag hade Sammy och så vidare. Imorgon blir det nog en sväng på travbanan med Jennie, eller Hannah. Praktik hela dagen, så uppdaterar efter imorgon för nu kommer älsklingen hit. Btw så fick jag inte Xamir idag, utan Dino. Men det gick väl hyffsat det också, hon är lite små dryg men men. Dressyr hade vi idag i alla fall och red fram på utebanan i solen - härligt! Sen övade vi lite inför ryttartestet som vi ska ha v.20, haha. Det vart lite skratt om man säger så, ingen hade sån koll på vart vi egentligen skulle då ingen kunde programmet, bara att lära in.


   Bästa killen <3


puuusss, go natt!!

 

 

Av juliaalouisee - 28 april 2011 21:34

Fick hämta ut en paket idag från Horze. Fina grejer! Tröjan var jätte gosig   


 

*klicka för större*

 

 

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards