juliaalouisee

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av juliaalouisee - 6 juni 2011 12:15


 Han ser ju lite korkad ut ibland sötnöten!

Av juliaalouisee - 6 juni 2011 10:25

Nu så ska jag göra mig klar för att åka iväg till stallet, ska bli roligt att rida med Elin. Blir en sväng på travbanan, dock inte så ansträngande då Hassan stod igår. Blir väl några rundor i trav och nån i galopp!


I förr går joggade ju jag och Jennie hästarna på travbanan ungefär sex km blev det på 34 min eller nå, så blir kanske något sådant idag då dom tycker det bara är skönt att få gå lite lugnare vissa dagar.


Imorgon ska jag vara borta hela dagen i Gävle för avslutning med skolan och shopping, så efter det kanske det verkligen känns att man har sommarlov...   


 


Av juliaalouisee - 6 juni 2011 10:14


  Haha, lilla dampfigge är i farten igen   Råkade få med en kortis på Mani också utan att jag märkte, konstigt nog. Men orkar inte ta bort den lilla snutten..

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards