juliaalouisee

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av juliaalouisee - 2 juni 2011 18:21

Idag hoppade Hannah min häst lite grann. Började med att travhoppa en oxer upp till 1 meter, och sen hoppade hon en studs serie, och efter det provade hon att hoppa Mani på den nya vattenmattan.


Den var läskig att titta på tyckte han, men sen när han såg den som ett hinder då var det ju super roligt. Hoppade jättebra idag, lugnt och avslappnat och var högt över. Han var även helt cool före och efter hinderna, han har verkligen börjat tagit det lugnt och taggar inte för minsta lilla hinder längre utan tar det som det kommer. Skönt  


Hannah ska rida honom imorgon också då jag är på Strömsholm!


  


 

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards