juliaalouisee

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av juliaalouisee - 5 juni 2011 18:20

Åh, blev just så himla trött när jag satte mig ner och tog det lungt. Har varit i stallet som vanligt, och även med David. Hannah hoppade bana på Mani idag, låg väl på runt 125 kanske. På fredag och lördag är det tävling i Sundsvall! Det blir 120 på fredagen och 125, 115 på lördag om han går bra.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på mer idag, hoppas på att älsklingen kommer hit efter att han har repat. Jag är trött och har tråkigt, haha.


Imorgon ska jag rida med Elin i alla fall! Kommer bli roligt eftersom att vi har setts varje dag i typ ett år och nu har vi inte träffats på flera dagar, hihi. Elin ska ha Hassan när Jennie åker utomlands, så då kan vi rida varje dag  


Får bli en bild på Sammybuus   


  

 





Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards