juliaalouisee

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av juliaalouisee - 22 oktober 2011 13:00

Åh, vad jag längtar tills man drar iväg till globen! Iår åker jag med Elin, och SHK istället för skolan. Kommer nog bli lika roligt som varje år, SHOPPING i massor och sen har vi bara bokat biljetter tills kvälls showen.


Förra året tror jag att jag och Elin gick runt och shoppade i nästan 8-9 timmar, helt sjukt faktiskt. Hahaha... Fick med mycket fint hem   Iår åker jag och Elin på fredagen, längtar redan! Undra om det har kommit snö då, det borde det kanske ha gjort. Uffa...


 
 

Av juliaalouisee - 22 oktober 2011 10:45

Idag är jag hästledig, Matilda frågade om hon fick låna Mani idag och rida ut med en kompis och såklart får hon det. Undra vad man ska göra idag dårå? 


Har ingen fantasi alls idag, vill hitta på något... David och jag tänkte bada jazzuci ikväll, men vet inte om jag orkar vara hemma. Tror vi åker till honom i stället och sover där. Vad ska man göra när man är hästledig då?


Beställde i alla fall Kingsland jackan så jag hoppas jag får den och tröjan i veckan, och att de passar! Hoppas på att bli nöjd   


 
   

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards