juliaalouisee

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av juliaalouisee - 19 oktober 2011 09:01

Idag är det ridning på Högbo som gäller, som varje onsdag! Får se om jag får rida Siona igen, gillar henne då hon är trevlig att rida och fin i munnen men otroligt seg... Dock är det bra för mig då jag är van vid att få hålla och inte driva på, man måste ju kunna rida både och!


Sitter här och är lite kluven för tillfället, funderar på att klicka hem en Kingsland tricolor. De är riktigt snygga, och jag vet att Hannah har en sån och är nöjd med den. Har hittat den för ett rimligt pris, ungefär 750 spänn istället för över 2000 kr. Så får se hur jag gör!   Har ingen Kingsland jacka så, den finns i red/navy och brown/cream, så blir nog denna här under då den rödblåa inte var så snygg, annat om det hade varit den marinblåröda.


 

 

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards