juliaalouisee

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av juliaalouisee - 4 oktober 2011 21:46

Stallet

 
Lite utav travbanan 

   Ridbanan   Skrittmaskinen   Transporterna med mera   Stallet Början av travbanan, fortsätter längst ner på bilden, runt ett hus sen tillbaka tills vägen delas och så rider man upp för en backe till en stor volt runt så kommer tillbaka på samma väg igen...   Mantovani i sin box  

 

Av juliaalouisee - 4 oktober 2011 21:35

Idag blev det en blåsig tur på travbanan med Jennie och Hassan. Det blåste, någon trimmade en häck och det låg läskiga grejer på marken men annars så skötte sig hästarna bra förutom att dom var lite spända  


Imorgon blir det tidig morgon och iväg till Gävle för att sedan sitta på en buss i 4 timmar till Norrköping, där vi ska ta traktor/fyrhjulingskörkort... Hehe. Blir borta till fredag. 


Fick en kommentar om att en tjej ville se hur stallet osv ser ut så det kommer upp i ett annat inlägg!




   

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards