juliaalouisee

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av juliaalouisee - 6 januari 2012 19:42

Det blev ridhuset idag i alla fall, hade skjuts så bättre än att han skulle få vila. Jobbade på åttvolt och sen med framdel/bakdelsvändningar lite grann, och flyttningar. Han kändes fin i traven, tog bra stöd. I galoppen blir han stark och dragig nu när han är så pigg. Men det gick väl ganska så bra det också.


Åkte in på morgonen, sen när jag kom hem så fick han gå ut. Åkte och tog in honom senare på dan och han var jätteskraj för något, haha. Mesade som bara den och försökte sticka när jag skulle leda in honom. Han hade typ stått och stirrat på något i bäcken som finns nedanför hagen, det hade gnisslat så han var lite rädd för det och ville helst bara därifrån   lillgubben då... 


För övrigt så ser han ut som en liten jultomte i sitt röda utetäcke, haha. Riktig julröd färg på det, men det funkar bra och det sitter bra och är riktigt varmt.    


Nu ska jag och min älskling titta på The voice programmet! See yaaaa.


   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards