juliaalouisee

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av juliaalouisee - 1 januari 2012 14:27

Oj oj, idag mår man som man förtjänar! Haha. Fullt ös igår med brudarna, hade jätteroligt även om det kanske blev liiite mycket. Roligt att träffa gamla vänner och sånt på stan, och bara fira. Hoppas alla hade det roligt igår.


Vaknade runt nio imorse med världens huvudvärk och var seg så in i bomben så jag har legat i sämgen och kikatpå vampire diaries hela dagen.... ooops. Nu ska jag i alla fall försöka rycka upp mig och åkte till bästa hästen, senare blir det mys med älsklingen som äntligen kommit hem från Göteborg!


Nu hoppas vi på ett underbart 2012!!!   




   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards