juliaalouisee

Alla inlägg den 21 december 2011

Av juliaalouisee - 21 december 2011 16:01

Första riktiga plumsdagen med hästarna idag!! Så himla mysigt, och det var så himla fint väder. Ingen blåst alls, soligt och helt ny snö att plumsa i  


Vi skrittade runt ett tag, sen travade vi på för att sen galoppera över ängarna, så jäkla mysigt. Allt blev så mjukt och hästarna tyckte att det var jätteroligt och busade. Nu kan jag säga att snö är mysigt, men inte annars   Kanske till jul då men endå...  


Nä, men det var väldigt mysigt. Nu sitter jag hemma och myser och väntar på att älsklingen ska komma, imorgon blir det rida på förmiddan sen ska jag och älskling en sväng till Valbo och handla sista julklapparna!


Jag och Sammy vintern 09   miss u!

   

Av juliaalouisee - 21 december 2011 15:46

Alla har ju olika favoritgrejer. Jag älskar ju utrustning och prylar, till både mig och hästen. Något utav det roligaste att shoppa är schabrak enligt mig   

Här är 3 utav mina favvoschabrak! 


Mitt nyaste schabrak från Kingsland.

Ligger jättebra och har foder som suger upp svett, sen är det riktigt snyggt!

Två passpoals i olika färger, dock syns det inte på bilden.

Till detta schabrak matchar jag med mitt röd/silver/blåa swarovskipannband!


 


 

Mitt Herve Godignon schabrak är ett superschabrak, det jag är mest nöjd med av mina schabrak. Foder som suger upp svetten superbra, som på KL schabraket. Detta är så tunt och har jättebra passform. Gillar verkligen läder passpoalen. Sen är det roligt att det är olika märke på sidorna! Till detta schabrak matchar jag mitt silvriga swarovskipannband.


 


Mitt creamfärgade Scapaschabrak, mums.Gillar att kunna matcha swarovskipannband med kantbanden på schabraken som jag har och till detta har jag mitt guldiga swarovski, jättefint!Detta schabrak har inte lika bra passform som de andra två och inget "uppsugnings foder" men är ju i alla fall riktigt fint!    


   


 

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards