juliaalouisee

Alla inlägg under juli 2011

Av juliaalouisee - 21 juli 2011 12:14

Hello! Vaknade runt halv tio idag hos älskling, dock så fick jag ju släpa upp honom runt halv fem imorse då han skulle upp och jobba. Det är så roligt varje morgon när klockan börjar tjuta och jag flyger upp och typ får en hjärtinfarkt och bredvid mig ligger David och inte märker någonting. Haha, hatar att jag är så lättväckt! Aja ;) idag ska jag nog åka in till stan en sväng om jag hinner, sen ska jag åka en sväng och hälsa på min lilla ponny hade jag tänkt! Sammy står ju i min tränare Camillas stall och igår när jag tränade sa hon att han antagligen busat till i hagen som han har tendens att göra varje dag och sträckt sig eller något. Så jag tänkte kolla till honom idag och rida Mantovani senare ikväll :) jag håller även på att 'fixar' en grej för tillfället och jag hoppas det går vägen för då skulle jag bli väldigt nöjd, mer om det sen ;) hihi... Slänger in en söt bild på mina älsklingar! 

 
Av juliaalouisee - 20 juli 2011 21:23

Bloggar från älsklingens dator. Den här outfiten skulle jag gärna ha på tävling! Så snyggt enligt mig, och nu är jag ju sugen på att komma ut och tävla dressyr men först tänker jag få till känslan mellan mig och Mani så att den sitter, och när jag väl känner att jag verkligen kan rida honom någorlunda i alla fall så kanske det är dax att börja. På dressyr träningen idag så red vi innanför dressyrstaketet i alla fall, haha!   Ett steg i rätt riktning åtminstonde!

Av juliaalouisee - 17 juli 2011 18:16

Nu drar vi hem efter en superhelg! Idag var Mani trött och loj. Kämpade på jättebra men Hannah la honom fel på ett hinder och dom kom alldeles för nära och då orkade han inte hoppa upp sig så det blev ett pet.. Annars hade han varit nolla. Men att gå 120 hela helgen är jobbigt, han har varit så duktig :) stort grattis till Hannah som kom två i 150 idag, så nära vinst! Nu bär det av hemåt :) 

 
Av juliaalouisee - 16 juli 2011 15:55

En tredjeplats kammade dom hem idag i 120, riktigt bra runda. Mani hoppade så avslappnat och det såg så enkelt ut. Duktiga! Trea av 50 är bra tycker jag. Låg ganska länge som etta men sen red två lite fortare, men grattis till dom så kommer 'vår' tur en annan gång :)David filmade medan jag stod och var nervös, men jag vet inte om jag kan ladda upp film genom mms :) 

 
Av juliaalouisee - 15 juli 2011 20:12

ibland krånglar det märker jag, skickat en bild tre gånger.. Försöker igen. 

 
Av juliaalouisee - 15 juli 2011 19:03

Mani <3 

 
Av juliaalouisee - 15 juli 2011 18:55

Lillbubben skötte sig jättebra idag, han var så fin i 120 men tyvärr blev det ett SKIT PET då han kom i korsgalopp.. Så nu ska vi ändra 110 imorgon till 120 så går han 120 hela helgen. David och jag har förövrigt en jättefin och mysig stuga som ligger 500 m från stallet, jättebra. Senare ska Jennie och jag gå en sväng med pållarna, till någon sjö. Skriver kanske mer imorgon! På bilderna är Mani inne på framridningen och lilla stugan på andra :)

 
Av juliaalouisee - 13 juli 2011 20:03

sitter och trimmar på travbanan med min älsk <3 

 

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards