juliaalouisee

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av juliaalouisee - 4 juli 2011 21:01

Hallå där! Om det är någon som undrar varför jag inte bloggar så är det för att min dator är trasig och inlämnad på lagning... Tappade den i golvet så har tyvärr ingen skärm ;) hoppas på att få tillbaka den snart då jag är bloggsugen! Det har inte hänt så värst mycket på senaste tiden, just nu har jag hand om stallet och hästarna då Hannah är och tävlar i Falsterbo. Idag tränade jag och Manibubben en sväng för Camilla och det börjar ta sig nu, han blir bara finare för varje gång och jag lär mig rida honom riktigt, så det är sjukt roligt! Imorgon funderar jag på om jag ska hälsa på Sammy, om jag hinner... Har ingen tid! Så nu ska jag ta och hitta på någonting så hoppas jag på att min dator återvänder till mig snart. Pusshejs!

Presentation


Hej! Julia heter jag och det här är min blogg, här kan du så småningom läsa om mig och allt som händer runtomkring mig.

Jag går på Real gymnasiet i Gävle, där jag pluggar häst. Jag är 17 år och har två hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hjälm skulle du välja om du fick den gratis?
 GPA Speed air Evolution
 Charles Owen Wellington Classic
 GPA First Lady
 Charles Owen Ayr8

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards